patsybatsy

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Patsy - 23 september 2012 04:47

Hur behandlas egentligen våra gamla i sjukvården. Som undersköterska få man se mycket faktiskt. Det är fan inte kul alls och se hur våra gamla behandlas. Jag undra jag hur det kommer bli när en annan bli gammal. Hoppas Manda är såpass omtänksam att hon älskar sin mamma och ställer upp och se till jag ha det bra. Blir jag rik ska jag ha privat vård. Personliga assistenter. Snygga 25 åringar :P Haha.. WTF LIna du vet ju hur det kommer bli. Du å jag delar rum sen ska vi tracka alla snygga unga pojkar.. Mohaha... Nej men allvar. Det är fruktansvärt. Våra gamla är inte värda ett skit. Kommer d ein till lasarettet tycker man allt att de ska få den bästa vård. Istället får de vänta flera timmar sen får de inte ens stanna kvar å vila för natten. Nej då skickar dom hem dom mitt i nätterna :/ Jag blir så lack på det. Hur kan man ens behandla en gammal människa så ???


 

Ovido - Quiz & Flashcards