patsybatsy

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Patsy - 27 september 2012 13:21

Vilsen i nått som rör om ordentligt

Inget känns verkligt samtidigt som jag nyper mig och säger aj

Tungt att andas

Många ser men många föredra att inte veta

Lost och och svart runt om när man mår som sämst
Jag vet inte varför jag är där jag är

När det kommer så kommer det smygande och anfaller snabb som en kobra

Ser inget känner inget bara boom

Sakta får man krypa ur en djup grop för att se solen igen

Ibland faller man tillbaka men ibland syns en hand i det svaga ljuset


Jag vill mer och jag vill visa hela världen jag duger som jag är

Im not a bimbo men ingen vill öppna ögonen för att se mig

Låt mig få leda er in i en underbar värld av möjligheter som kan ta oss långt

Men ni avböjer min hand mina blickar mitt leende

Allt som finns är luft osynlig ingen existens

En knuff och jag är ute ur er värld

Hur kan man rubbas till känslan av hopplöshet

Ingen vill se ingen vill känna ingen vill ta vara på skärvorna

Låt mig vissna och se mig falla sönder blad för blad tills min nakna själk står där ensam
Bryt av mig och släng mig och låt mig begravas i den jord jag föddes ur
Minns och låt mig få ha frid låt världen fortsätta snurra sina varv utan min existens


 

Ovido - Quiz & Flashcards