patsybatsy

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Patsy - 9 september 2012 19:49

Jag testade lite nytt idag. Hittade en blogg inatt som jag kommer följa som handlar om makeup. Lärde mig redan av att bara titta, en helt ny snygg stil men jag måste köpa mer smink. Ha egentligen inte alls mycket. Är så kul att greja med det. Jag undra om jag va dragqueen i mitt förra liv :P Ja el nått ;) Haha.. Nej men det är kul att sminka sig lite freaky också inte bara det vanliga =) 


     

Av Patsy - 9 september 2012 04:21

Jag kan inte hjälpa att alltid vilja förbättra nått på min kropp. Tänk, alltid när man ser sig själv el andra så blir man å tänka på vad man skulle vilja ändra på. Jag kan inte hjälpa det men alltid ser jag nått som jag vill förbättra på min kropp. Men jag borde egentligen sträcka på mig och vara stolt el hur? Jag menar alla är vi unika el nått sånt. Det ha jag hört. Men ändå sitter man där och vill förbättra sig. Jag vill ha långa fina naglar. Vist de är bättre nu än någonsin. Men inte som jag vill ha dem. Men i mitt jobb kan man inte ha dom långa. Jag vill förbättra mitt hår som är slitet som attan. Jag vill bli smalare. Jag vill ha perfekt hy. Jag vil ha ha ha ha !!!!! Nej allt kan man inte ändra på el få. Jag märker vad media påverkar oss. Jag satt och kollade de där förbannade Hollywood fruarna. Och bara några timmar efter så funderade jag på om man inte skulle testa att förlänga sina ögonfransar. Men snälla någon. Vist det är en kul grej men nu får man väl ge sig. Jag är vecker som jag är. Jag kanske inte är storlek 36 nej och jag kanske inte ha bambi ögon, nej och jag kanske inte ha dom där sexiga naglarna med röd lack, nej ! Men jag har därimot ögon som är vackra. Jag har en kurvig kropp. Jag har även blivit belönad med en fin byst. Ja se där nått hittar man ju alltid som man tycker om. Bara synd att vi tänker mer på vad vi inte har än vad vi har. Men jag är tjej och vill helt enkelt testa att göra mig vackrare. Det vill väl alla flickor el kvinnor. Bli vacker, fast man egentligen redan är det ?


 

Ovido - Quiz & Flashcards