patsybatsy

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Patsy - 5 september 2012 19:45

Herre gud vad det bubblar i kroppen av nått. Men vad ? Inte är det ångest tror jag. Men det liksom är sån där ilska el osäkerhet kanske. Blir irriterad på allt hemma nu och allt Manda gör. Får vredesutbrott och slänger ut min ilska på Erik. Jag vet inte om det är sådan underbar höstdepp nu el vad. Jag ha alltid varit svag för dem. Ända sen jag va tonåring. Känner jag vill komma iväg kanske och göra nått. Jag ha ju varit så sugen att åka på kryssning ett tag för jag har aldrig varit på någon. Kanske skulle vara skönt å åka på nått sånt. En lugn kryssning med lite shopping å mat. Men Lina är ju inte här och svårt att få det att klicka med folk. Kanske man skulle unna sig en spa dag, nej förresten sånt gillar jag inte. Kan man åka iväg själv på en hotellnatt ?? Med lite bubbel. Men idag är man ju livrädd att åka iväg själv på saker. Usch råka man utför nått då :/ Nej bara å bita ihop och fortsätta livet....


 

Ovido - Quiz & Flashcards