patsybatsy

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Patsy - 8 september 2012 03:10

Det är inte vardag som ma känner för att blogga el ens ha nått att dela med sig av. Det ha varit lugnt lite överallt på allla fronter tycker jag. Hemma lugnt. Kärleken lugnt. Manda lugnt. Jobbet lugnt. Med mig lugnt. Kanske lite jobbigt med humöret bara men ja lugnt. Håller på att fundera lite vad jag vill beställa att göra för mig själv. Är sugen att sätta in hår så jag får långt hår igen. Hittat en tjej i Blg som gör det med äkta hår så är grymt sugen får jag säga. Sen tänkte jag snart skicka efter kläder från Sweden rock. Vill även tatuera mig igen men får prio nu vad jag helst vill denna månaden så att säga. Håret är först känns det som. Ha haft så förr men med syntethår. Inte äkta. Hade svart med vita slinger tror jag. Fan minns inte. Sen hade jag brunt med röda och vita slinger. Så grymt snyggt men mycket sysel med sånt hår. Fan vad det slet på mitt andra hår. Men tror det blir bättre med äkta hår =))


 

Ovido - Quiz & Flashcards