patsybatsy

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Patsy - 2 augusti 2012 19:56

Åh men ni skulle ha sett dessa skor. Jag är toookig i skor och det ha blivit väre nu än någonsin. Jag blir ju extas av skor. Va in på euroshopper i Kalmar. De sålde ut skor för 70% nu. De ska lägga ner butiken men shit alltså. Köpte världens sexigaste stövlar. Dom va så läckra så jag kunde inte låta bli att köpa dem. Men dock en storlek för liten men med tunna strumpor går det bra så man kan töja dem lite ;) Å sen köpte jag även ett par kortare stövletter. Lika snygga dom. Lina köpte också ett par. Idag va jag in på euroshopper på Kupolen. Men herre gud!!! Hittade världens coolaste partyskor... Jag blev kär i dem <3


 


Fan vad mår bra nu om ni kunde fatta. Jag ha tappa vikt och känner mig lätt på foten. Känner att nu, äntligen nu mår jag bra med mig själv. Ja små detaljer finns alltid att fixa men jag mår bara toppen. Att fylla 30 skrämmer mig inte alls längre =))


 

Förresten. Nu är det så att jag vill åka på Gaykryssningen den 8/11. Det är en torsdag-fredag. Bra artister och crazy härligt party folk =)) Finns någon som vill hänga på el ??? Skulle ju vara mega kul. Är med galaxy och kostar runt 400 kr i en b-hytt tror jag... =)) Vore ju kul =))



Ovido - Quiz & Flashcards