patsybatsy

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Patsy - 10 augusti 2012 08:04

Jag måste säga att igår så vart jag lite chockad när jag ställde mig på vågen. Jag ha äntligen kommit under den magiska gränsen som jag så länge kämpat med. Även när jag körde med LCHF så va de knappt jag kom under. Men nu är jag under 76 kg. Jag vart så glad när jag såg det att jag nästan började gråta :P Ja larvigt men jag ha haft som mål att komma under 76 så det kändes stort. Nu är nästa mål uppsatt och där vill jag stanna sen hoppas jag =)) Men vist det går sakta men känns som ett hälsosamt sätt att gå ner på. Jag äter mina mål, frukost, lunch, middag och kvällsmat. Å sen håller jag mig till socker fria kakor men ibland även sötat men då äter jag det mitt på dagen, helst efter maten. Å det verkar funkar =)) Fan ni fatta inte vad gutt detta känns. Man blir boostad att försöka mer. Inge ont LCHF. Det funkar säkert för många. Svägerskan ha blivit super smal med detta sätt. Mina sväris ha hakat på det. Och svärmor sa nått som stämde väl med LCHF. Man slipper den där uppblåsta magen. Tyvärr när jag äter bröd el knäckebörd blir min mage som en ballong och man får mer gaser ;) Men jag är en brödätare. Vi ha alltid varit det i vår familj. Mamma hon bakat så gott bröd nu varje dag när man är hemma hos dem så man kan ju inte låta bli att äta. *Suck* Nybakt med smör på mums. Men inget slår det polska nybakta brödet. Herre gud vad gott det är. Det kan man äta hur mycket som helst av =)) Nej nu vart det mycket vikt och matprat här.


Idag ska vi våga oss till Gränges. Ska hälsa på Maria och Peter =)) Det nygifta :P Haha.. Så härligt. Grymt nyfiken på hennes katter ju. Kan erkänna jag aldrig sett en nakenkatt live så det kommer bli intressant vad man tycker. Dom är nog ganska speciella.. =))

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards