patsybatsy

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Patsy - 8 augusti 2012 19:05

Jag ha bokat tid nu för en ny tattoo. Det är en text som Danne ( han som tatuerar ) la upp som skiss på instagram. Jag tänker inte berätta vad det står men texten trollband mig bokstavligen. När jag såg den så sa jag direkt att den måste jag ha. Jag tänker sätta den på sidan om magen. Detta är en hyllning till mig själv. Jag ha nu i 6/7 veckor varit utan godis. En lite små sak ha kanske trillat ner men absolut inget jag ens ha dåligt samvete för. Jag ha inte ätit chocklad på 2 månader men det ha väl kanske å göra med att jag tror jag är lätt allergisk mot det. Så jag ha inte vågat. Ha ätit chips kanske 3 ggr på 7 veckor. Jag ha tappat vikt mer och mer och jag sköter mina mattider. Att pappa fick diabetes skrämde mig lite. Jag insåg också att jag är snart 30 och jag får nog lägga in en växel om jag ska få min kropp jag vill ha innan allt börjar hänga på den istället ;) Men ja så jag tänker sätta den på sidan om magen. Jag är ingen smalis jag vet men jag hyllar mig själv med den. Jag vill dessutom täcka mina bristningar jag fick av graviditeten. Å hur kan man bättre göra det än att pryda kroppen med konst. Yes så får det bli helt enkelt...


 

Ovido - Quiz & Flashcards