patsybatsy

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Patsy - 3 augusti 2012 21:20

Jag kan inte hjälpa det men dessa låtar är mina absoluta favvisar just nu å kan inte sluta lyssna på dem. Jag ska fan i mig lägga in dem på telefon och så kanske det får mig att börja röra på mig... ;)




Av Patsy - 3 augusti 2012 18:44

Åh vilken kvav dag det har varit. Fan skulle ju bära lite stenar till gången. Jo tack du svetten rann om mig. Hatar att svettas egentligen. Usch. Sen är jag ju sminknörd så man är ju alltid sminkad och det försvinner också ju. Ja jag ha i-lands problem som sjutton. Men I still got it ;)


 


Ja idag tog vi oss en tur till Fagersta. Haha jag ville egentligen bara komma hemmifrån men oj. Jag hade väl egentligen inga tankar alls om Fagersta. Men shit vad deppad man blev av att vara där. Va in på Pickaboo. Älskar att gå kika i sådana billiga småprylsbutiker. Hiittade en liten söt tavla med bra text. Ska ha den i hallen tänkte jag. Manda va in på torget och ställde sig under fontänen. Men så kvavt som det va idag skulle man behövt bada i den.


 


Som många vet hade jag en ganska dryg ungdomskärlek. Eller sjuk kanske. Å vi va inte bra för varandra nej. Men värre va väl att man fick utstå en hel del som många inte vet. Jag vart kallad fet många ggr under den tiden. Och ja jag ökade mycket i vikt då men vad jag inte viste då va att jag hade fått problem med PCO. Men ialla fall så fick jag ett kort idag skickat till mig. Jag kan säga så här. Du vännen du är nog ingen smalis längre... Ibland så får man njuta av hur livet kan vända...


 




Av Patsy - 3 augusti 2012 09:37

När Lina och jag va på Harrys i Lördags, ja herre gud det är en vecka sen. Då såg vi Marcus Öhrn. Å jag bara hallå vem är det egentligen.. Lina bara, ja men han sjöng ju i Noise. Och jag bara, vlka va Noise ? Ja jag ha inte så bra koll på det där om jag ska vara ärlig :P Men när vi väl stod där och lyssnade på honom så va det som man föll helt. Jag hatar egentligen svenska artister men jag vart helt förbluffad. Hans hesa härliga röst fick en att stå där och hoppa som en fjortis. Hans utstrålning på scen gjorde oss super rockade. Ah det va bara toppen får jag säga. Nu ligger han i min spotify och jag hoppas man får se han fler ggr =)) Rock on dude   

 

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards