patsybatsy

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Patsy - 18 augusti 2012 15:07

Det är dags. Ännu en gång är det det dags att lägga i handbromsen. För mycket dricka och för mycket minnesluckor. Jag måste allvarligt börja ta det lugnt. Jag är egentligen inte rädd nått ska hända en men det är otäckt när man inte ens minns att man ringt folk, el sms:a. Then its time att tagga ner. Men är väl så här det är. Man festa å ha kul å dricker och tänker knappt på vad man dricker el hur mycket. Jag ha haft så kul den här sommaren med fester och dylikt absolut. Linas och min kväll på Harrys var bland det roligaste jag varit med om. Många fina minnen som kommer att följa med en men sen känner jag det här med att sköta sin kropp också. Inte bra att häva i sig. Nu är jag inte ute varje helg. Och i vanligafall bruka jag gå ut kanske 1 ggr varannan månad men ändå. Jag tänker inte ha någon vit period. Jag tänker bara växa upp helt enkelt ;) Take it slow my dear and have a wonderful time =))


Åh jag måste få skryta lite till förresten om vikten. Knäckt ännu ett hinder. Är nere under 75,5. Kommer jag fixa det här? Jag vill ner till 70 och jag tror jag kan fixa det faktiskt. Målet denna vecka är att komma under 75 i alla fall. Vill ha det som mål för mina ny tattoo jag ska göra på fredag. Så det måste bara gå ;) 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards