patsybatsy

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Patsy - 4 augusti 2012 22:05

Jag måste ändå säga att vilken blogg man nästan kommer in på så är det amatörfotografer, el rosa bloggar med söta moln (urk) el den här jävla inredningsskit. Äsch egentligen är väl bloggarna oki så men man kan väl kanske skriva om nått intressant :P Aja skit samma. Som om jag gör det då ;) *asg*
Hade grill kväll ikväll med grannarna. Va super nice. Gjorde mat så det räckte i alla fall. Jag ha alltid en viss panik känsla att maten inte ska räcka. Man skulle kunna tro jag ha växt upp i en jätte familj men det ha jag inte. Jag vill bara att alla ska vara mätta och belåtna.


Gjorde även saft idag. Men herre gud jag som hatar all sånt. Men jag lovar den dagen ni får egna barn och dom kommer och ber snällt med hundvaplsögon då kan man inte säga nej, hur mycket man än hatar saker. Men gjorde den där förbannade saften. Blandade röda vinbär och svarta. Men fan, d vart ju gott !! Hehe lite blodkänsla igen men nej, allvarligt så kunde man dricka det ;)


 

Av Patsy - 4 augusti 2012 09:44

Sökes en jätte katt ( fast det vet man ju inte innan när de är små ) som är antingen vit el grå. Bondkatt helst, el nej det ska vara bondkatt och ingen raskatt av nått slag. Möjligvis skeppskatt men måste tycka om att vara ute. Är jag kräsen, nej då tar bara lite längre tid att hitta, Men en ny katt blir det allt nu i höst. Dels är tissarna hemma nu snart 10 år. Man vet inte alls när de trillar av pinnen och någon måste ju uppfostra den lilla.


 


Vi ha börjat käkat mycket sockerfria kakor här hemma. Pappa som påverkat en hel del men dom är faktiskt goda får jag säga =)) Bruka köpa de sockerfria koksbollarna. Och muffins. Finns även goda kex. Tar ett tag innan man vänjer sig men när man gjort det så smakar allt annat så sött. Men nu ha jag slarva här hemma. 2 kvällar denna veckan ha jag ätit chips men jag fick infall och ja det vart så bara. Men får väl börja om IGEN då. Och denna träning jag vill smyga in. När ska jag göra det tänkte jag. Jag fatta inte att det ska vara så svårt att röra på sig. Ja jag e så extremt lat men jag HATAR så innerligt motion. Jag vill ha en personlig tränare :P

Ovido - Quiz & Flashcards