patsybatsy

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Patsy - 13 augusti 2012 22:10

Det va länge sen jag kände starkt för någon låt alls. Och en dag när vi åkte i bilen så hörde jag den här låten och jag trodde att tårarna skulle komma på en gång. Det va länge sen jag hörde nått som påverkade mig såpass. Jag vet inte varför. Dels ja det är en lugn låt men texten och själva sången. Ha aldrig hört talas om gruppen sixx am men tyckter inte om deras andra låtar när jag hört dem men den här. Den får mig alltid att gråta.. En vacker låt <3 En Patsy låt.


Av Patsy - 13 augusti 2012 18:17

Allt känns så snurrigt runt mig just nu. Så mycket krav så många måsten. Jag vet bara inte vart jag ska börja. Pappa sa jag skulle prioritera vad jag vill göra och sätta det först. Jag vill ju ta körkort. Det är ju givetvis min första tanke i allt snurr. Men jag är rädd. Nu är verkligen sista chansen och jag får inte balla ur igen. Jag måste liksom fixa det denna gången och det känns jobbigt. Panik att jag inte fixa det. Önskade så man hade någon som gick med en och puschade mig. Att nu Patricia gör du det och gör det bra. Är så lätt att göra annat. Men om man betalar en sån summa som det kommer bli så måste man ju prestera. Thats it liksom. Do it säger jag =))
Men jag har inga känslor i min kropp. Jag känner mig sådär kall. Som om inget någon säger spelar roll. Jag är i min värld och bara strunta i allt just nu. Som om man är avtrubbad ?? Kan man vara det ? Är det egentligen inte helt sjukt att man äns kan bli sån. All den här tomheten måste väl komma från någonstans? Det är som om någon slagit den sakta in i mig och djupare och djupare... Ropa någon hallå så ekar väl det för det finns inget där just nu...


 

Ovido - Quiz & Flashcards