patsybatsy

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Patsy - 12 augusti 2012 13:56

Men herre gud vilken rolig natt. Jag va hemma halv fem på morgon men det var det så värt. Men va ett jäkla vandrande bara inatt. Jag har en jätte fin blåsa på ena tån, och på hälen och sen på min tå. Känns så skönt. Men allvarligt. Gick till Sibylla. Mötte upp Micke där. Sen hem till Alex. Festade lite där sen gick vi till stan och kollade Loreen. Vilket va lite dåligt. Hon spelade 4 låtar och ja sen bara hej då. Kändes lite lamt. Sen tillbaka till Alex igen och festade lite till sen gick vi till stan igen. Kollade da buzz och jag träffade världens gulligaste killar. Dom va ett par som var hur söta som helst =)) Sen vart de till Selmas och så satt man där å sen Mcdonalds för att återvända till Subben för att tjåla med vänner och sedan vart det en promenad hem. Tog sin tid då jag åter igen fick gå barfota hem. Aj aj.. Men roligt hade vi i alla fall =))


     

Ovido - Quiz & Flashcards