patsybatsy

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Patsy - 16 augusti 2012 23:11

Vi väntar in döden där hemma. En av våra marsvin är dåliga. Ja givetvis Mandas marsvin också. Jag tror det är åldern för hon är lugn och ligger bara. Jag tror det är en insomning på g helt enkelt. Börja hon lida då far vi och avliva henne helt enkelt. Men är lite läskigt nu när Manda för några dagar sen ville göra en kista. Och så bara några dagar senare så blir Annika dålig ( Mandas marsvin ) . Ja vi får se hur det går för henne och arbeta med alla känslor som kommer att komma. Tänk jag minns mitt första djur som dog för mig. Det var en hamster som hette Bamse. Min farbror hade köpt han till mig, men det var så att han hade köpt han på rea för han va gammal redan så han dog ganska snabbt för mig. Det jag minns starkast av alla djur är nog när mina marsvins ungar dog. Vi fick barn och mamman dog och sen alla barn. Jag va jätte ledsen minns jag. Grät i flera dagar. men så här är det med djur. Jag kommer knäckas den dagen mina katter jag ha försvinner. Dom ha varit med mig från start sen jag flyttade hit så det kommer kännas tungt. Men jag är glad man får ha djur i sitt liv för dom ger igen så mycket.


Wilma fick komma ut lite och gotta sig i gräset idag :) 



 

Ovido - Quiz & Flashcards