patsybatsy

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Patsy - 15 augusti 2012 21:25

Jag försöker sakta men säkert vända nu på allt här hemma. Att jag ska vara glad och mer positiv och kanske skratta mer. Att inte tänka på vad jag gör fel utan på vad jag gör rätt. Idag gjorde jag många rätt. Jag fick många mer skratt och kramar idag av Manda. Innan jag gick ut från hennes rum idag sa hon till mig: Mamma vad betyder I love U.. Jag svara att det betyder att jag älskar dig. Då sa hon : oki mamma I love U <3
Det värmde. Jag får igen så mycket mer av att vara så här. Sen när man sitter ensam på kvällen så kommer allt över en bara. Nästan lite skönt ändå fast ändå inte. Men jag ska nog klara av det. Man ska väl inte bara se till allt man misslyckas med utan med det man faktiskt lyckas med. Ibland känns allt för mycket, för tungt men jag förstår att livet ska inte vara lätt och för någon anledning så vill livet helt enkelt att jag ska ha små utmaningar hela tiden att kämpa mot. Jag vet inte om det gör mig till en starkare människa el inte men jag ger mig inte för jag lever bara en gång. Det finns bara en chans för hur människor ser mig. Och Manda ska få sin chans med lycka...

   

Ovido - Quiz & Flashcards